SPORTMAMA pakaratreeni, vatsatreeni ja selkätreeni raskausaikana. Katso Iltalehden videotreenit!

Viimeinen kolmannes ja raskausjumppa

Sain sähköpostiini kyselyä, joskos olisin kiinnostunut näyttämään muutaman tehokkaan jumppaliikkeen raskausaikana Iltalehden verkkosivujen lukijoille. Haluan levittää sanomaa raskausajan jumpasta, mitä voi tehdä ja miten. Omaa kehoa kuunnellen, raskaus on yksilöllinen kokemus.

Sportmama valmennuksen kehitin odottaessa esikoista 2013. Se on fysioterapeutin suunnitelema liikuntaohjelma raskauden ajaksi. Olipa kiva päästä ohjaaman Iltalehden lukijoille muutama tehokas liikevinkki!

Coverskansi

sportmamapakarat

 

sportmamavatsat

 

sportmamaryhti.jpg

 

 

DSC_8481pieni

Mukana liikuttamassa Shock Absorber urheiluliivit. Löysin heiltä huippuhyvät sporttiliivit imetystä ja liikuntaa ajatellen (edessä vetoketju.)

Laskettu aika meni eilen, ja video tuli Iltalehdestä ulos. Vauvaa odotellaan siis vielä. Jos haluat pysyä mukana menossa voit seurata facebookissa tai IG.ssä.

Ja niin, nyt tuntuvat ihanalta sekä pitkät kylkivenytykset, että lonkkaa avaavat lonkankoukistajien venytykset. Lantionpohjanlihaksiakin muistan harjoittaa silloin tällöin.

Kevät terveisin, Annemari (RV 40+1)

sportmama_logo_turquoise_2_logoalhaalla (kopio)

 

 

Tietoja SPORTMAMA Ansku

Fysioterapeutti, kahden lapsen äiti, yrittäjä, tanssin-ja liikunnanohjaaja. Tule mukaan www.sportmama.fi
Kategoria(t): Raskausaika Avainsana(t): , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s